Varianta de ocolire Caransebeş a fost deschisă traficului joi, în prezenţa secretarului de stat din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, informează Agerpres.
"Punerea în funcţiune a variantei de ocolire Caransebeş este extrem de importantă pentru fluidizarea DN6 care devine tot mai mult o alternativă la traversarea Văii Oltului pentru ieşirea din ţară. Deschiderea centurii Caransebeş vine după un an de eforturi extraordinare, având în vedere că la începutul acestui an stadiul fizic era de doar 30%, iar lucrările au fost cele mai complexe raportat la celelalte obiective din zonă", a declarat secretarul de stat Alexandru Nazare.
Acesta a spus că anul acesta Ministerul Transporturilor a deschis circulaţiei centura Domaşnea şi toţi kilometrii de pe centura Drobeta Turnu Severin, DN 6 devenind astfel tot mai mult o arteră cu adevărat europeană. "În total, în 2010 am deschis circulaţiei 45 de kilometri de variante ocolitoare în valoare de 165 milioane euro", a declarat secretarul de stat Alexandru Nazare.
Varianta de ocolire Caransebeş are o lungime de 12,08 km, lucrările fiind executate de Copisa Constructora Pirenaica SA. Valoarea contractului este de 30,22 milioane euro fără TVA.
Pe traseul variantei de ocolire sunt prevăzute 10 poduri, pasaje şi viaducte de lungimi considerabile, fiind traversate râurile Sebeş şi Timiş, căile ferate CF 917 ţi CF 900, drumul naţional DN 68, pârâurile Potoc şi Zlagna, precum şi mai multe văi, 30 de podeţe, 4 noduri, 5 intersecţii amenajate în formă de sensuri giratorii şi un Centru de Întreţinere.
Lucrările au fost finanţate de către Uniunea Europeană prin Facilitatea ISPA şi Guvernul României. Obiectivul are o perioadă de garanţie de 2 ani.
Varianta de ocolire Caransebeş a fost deschisă traficului joi, în prezenţa secretarului de stat din Ministerul Transporturilor şi