Compania Facebook a adăugat un serviciu video la populara sa aplicaţie de partajare de fotografii Instagram, ca răspuns faţă de Vine, aplicaţia similară a rivalului său.
Utilizatorii vor putea înregistra şi partaja clipuri video de 15 secunde şi le vor putea aplica filtre speciale pentru a le adăuga contrast, pentru a le face alb-negru sau pentru a le da diverse nuanţe, după cum a explicat cofondatorul Instagram, Kevin Systrom.
Cu 22 de milioane mai mult
“Este acelaşi Instagram pe care îl cunoaştem şi iubim cu toţii, însă se mişcă!”, a declarat acesta la un eveniment dedicat lansării serviciului, la sediul Facebook de la Menlo Park, California.
Vine, care a fost lansat în ianuarie, are 13 milioane de utilizatori şi permite crearea şi partajarea unor înregistrări video de până la şase secunde. Instagram, în schimb, are peste 130 de milioane de utilizatori, cu 22 de milioane mai mult decât anul trecut, atunci când a fost cumpărat de Facebook, după cum precizează Associated Press.