O nouă reţea socială a apărut pe piaţă, sub forma unei aplicaţii pentru iPhone-uri. Knotch se bazează mai mult pe sentimente şi preferinţe, dar partea interesantă este că e creaţia româncei Anda Gânscă şi a partenerei ei, Steph Volftsun.
Aplicaţia este disponibişă de aseară pe iOS, după trei luni de testare în privat, cu câteva sute de beta testeri. Programul seamănă cu Stamped, o aplicaţie prin care ne exprimam preferinţele. Dar ce face Knotch?
Creaţia româncei este o platformă pentru exprimarea preferinţelor în orice domeniu, cu ajutorul unei bare prin care ne exprimăm sentimentele cu ajutorul culorilor, de la roşu intens la albastru, unde albastru reprezintă nemulţumirea. Foarte interesant este designul şi modul de folosire a acestei aplicaţii. Pentru a aplica o culoare unui concept, termen sau personaj, să zicem Facebook, folosim ecranul tactil, dând cu degetul de sus în jos pe display.
Culori, nu like-uri
Dacă ar fi rămas doar aşa, Knotch nu s-ar fi evidenţiat. Dar după ce oferim o culoare, trebuie să ne motivăm şi alegerea. Astfel, aplicaţia este potrivită pentru cei care vor să-şi exprime opinia despre orice. La finalul unor asemenea păreri, fiecare subiect primeşte o culoare dominantă.
Esenţial pentru Knotch, la fel ca şi la Path, o altă încercare de a schimba mediul social media, designul este extrem de reuşit şi se evidenţiază.
Knotch se bazează pe urmărirea unor subiecte de interes şi a unor persoane. Ne putem loga prin Facebook, ceea ce simplifică procesul de adaptare. Printr-un feature asemănător Twitter, Knotch oferă alerte atunci când un anumit subiect este trending în reţea, adică este foarte popular. Foto Knotch - reţea socială pe culori gallery-link
500.000 de dolari pentru aplicaţie
Potrivit TechCrunch, în timpul testării, cei 300 de testeri au in