Studiile de piaţă indică o îmbunătăţire a imaginii producătorilor auto din SUA. Constructorii auto din Detroit au reuşit să obţină un scor foarte bun în cadrul sondajului Indicelui de Satisfacţie a Clienţilor. Ford Motor, singurul producător american care a evitat intrarea în faliment şi nu a solicitat ajutoare din partea statului, a înregistrat o creştere de 5% a Indicelui de Satisfacţie a Clienţilor, cel mai mare avans faţă de 2008. După mărci, Cadillac s-a plasat pe primul loc în cadrul acestui sondaj, la egalitate cu Lexus, iar Buick şi Lincoln-Mercury s-au plasat pe locurile trei, respectiv patru.
Studiul arată că General Motors (GM), Ford şi Chrysler fac progrese considerabile pentru îmbunătăţirea reputaţiei lor, cu toate că Toyota, Honda şi BMW sunt, în continuare, constructorii cei mai bine cotaţi pe piaţa americană.
Studiile de piaţă arată o creştere evidentă şi a calităţii maşinilor americane. Brandul Buick al G.M. a ajuns să fie considerat de consumatori drept cel mai de încredere brand. Această percepţie pozitivă asupra mărcilor autohtone este un element important al succesului planului de restructurare.
Consumatorii preferă maşinile autohtone
Studiul indică o creştere a satisfacţiei celor care au achiziţionat o maşină anul trecut la 84%, un nou record istoric. Deşi vânzările auto se află la cel mai mic nivel din 1980, activitatea constructorilor din SUA s-a dinamizat semnificativ în ultima perioadă.
General Motors (GM) majorează producţia de autoturisme şi cheamă angajaţii la ore suplimentare la uzinele din statele Ohio şi Michigan, din SUA, pentru a face faţă creşterii cererii determinate de programul „Rabla“ de stimulare a pieţei auto introdus de guvernul american.
Creşte producţia de maşini din SUA
Vânzările de autoturisme şi camionete