» DN5 Bucuresti-Giurgiu a devenit cel mai semnalizat drum national din Romania, surclasand chiar si Autostrada Soarelui.
» Indicatoarele – dintre cele mai scumpe de pe piata – sunt montate in locatii inutile, la iesirile din toate drumurile forestiere si comunale care strajuiesc soseaua, din curtile caselor de pe margine sau chiar din aratura.
» Cele 33 de milioane euro cheltuite pentru reabilitarea si semnalizarea DN5 provin din fonduri europene, prin ISPA, si de la bugetul de stat.
» Oficialii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) refuza sa spuna, concret, cate indicatoare rutiere au cumparat si la ce pret, iar cei ai producatorului "Auto Semnal" Cluj nu-si mai amintesc exact cate indicatoare au vandut.
» "Coalitia pentru Drumuri Sigure" a reclamat ministrului Orban ca "Auto Semnal" este firma controlata de fostul director al CNADNR Mircea Pop si a fost impusa antreprenorului.
DN5 Bucuresti-Giurgiu a devenit cel mai semnalizat drum national din Romania, surclasand chiar si Autostrada Soarelui. Indicatoarele – dintre cele mai scumpe de pe piata – sunt montate in locatii inutile, la iesirile din toate drumurile forestiere si comunale care strajuiesc soseaua, din curtile caselor de pe margine sau chiar din aratura. Cele 33 de milioane de euro cheltuite pentru largirea DN5 de la doua la patru benzi si semnalizarea acestuia provin din fonduri europene, prin ISPA, si de la bugetul de stat. Cu toate acestea, oficialii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) refuza sa spuna concret cate indicatoare rutiere au cumparat si la ce pret, sustinand ca valoarea lucrarilor de semnalizare este inclusa in valoarea totala a contractului de reabilitare. Nici reprezentantii "Auto Semnal" Cluj nu-si mai amintesc exact cate indicatoare au vandut statului in calitate de furnizor al