Producătorul german de echipamente sportive Puma, controlat de compania franceză PPR, ar intenţiona să închidă o treime din magazinele sale pe plan mondial, ca urmare a scăderii vânzărilor, potrivit cotidianului francez Le Figaro.
În Franţa, restructurarea producătorului german de echipamente sportive, deţinut de compania franceză PPR, ar putea fi chiar mai drastic. Astfel, jumătate din magazine urmează să fie închise. Motivul? În al treilea trimestru din 2009, Puma a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri de 5,5%, la 673 de milioane de euro. Potrivit Le Figaro, datele pentru întregul an 2009, ce vor fi publicate la 18 februarie, ar putea arăta o scădere a vânzărilor Puma de circa 5%.
Însă, cinci magazine din Franţa ar putea fi preluate de marca americană Guess, după cum spun cei de la agenţia AFP, citaţi de cotidianul francez Le Figaro.
Puma este al treilea jucător mondial pe piaţa echipamentelor sportive, după Nike şi Adidas. Numărul total de magazine Puma nu este cunoscut, compania refuzând să comunice date precise privind reţeaua sa.