Otopeniul intră şi el în ţinta şefei Turismului. Frunza ce reprezintă logoul de ţară va fi postată în spaţiile publicitare ale aeroportului
Ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, intenţionează să treacă de la promovarea turismului prin spoturile publicitare la introducerea în filmele care rulează la cinematograf a imaginilor menite să-i atragă pe turişti. Conform ideii pe care a anunţat-o miercuri, la sediul PDL Bu-cureşti, fiecare regizor român care va fi dispus să-şi adapteze scenariul filmului, astfel încât anumite cadre să conţină imagini ce ar promova diverse zone turistice, ar urma să împartă cu ministerul condus de Udrea costurile de producţie aferente peliculei.
"Un film foarte mediatizat poate fi făcut pe Transfăgărăşan sau în Deltă. Poate arăta obiceiurile de Crăciun din Maramureş sau din Bucovina.Putem gândi un parteneriat în care să cofinanţăm astfel de filme. Există mai multe posibilităţi. Poate să apară brandul la sfârşitul filmului.
Totuşi, ajungem mai repede la ţintă dacă introducem imagini cu România în timpul filmului", a susţinut şefa Turismului, precizând pentru gândul că detaliile respectivului proiect urmează să fie discutate cu mai mulţi regizori: "Am avut astăzi (n.r. ieri) o primă discuţie cu domnul Stere Gulea şi voi discuta şi cu domnul Cristian Mungiu. Logic, vom veni cu o anumită sumă. Nu ştim deocamdată cât. Depinde de secvenţe: poate fi una, pot fi două, trei...."
Pe lângă iniţiativa "cinematogra-fică", ministrul Turismului are pla-nuri şi pentru aeroportul Otopeni, ale cărui spaţii publicitare vor conţine frunza ce reprezintă logoul de ţară.
Afişarea frunzei în sălile de aştep-tare ale aeroportului ar urma să fie un pas către aducerea logoului în aeronavele TAROM. "Pentru promovarea din Otopeni am vorbit deja cu doamna ministru Boagiu (n.r. Anca Boagiu, ministrul Transporturilor).