Afacerile din România ale grupului CME, care deţine şase televiziuni pe plan local, au crescut în 2011 cu 1,2% comparativ cu 2010.
Compania Pro TV S.A., care include televiziunile Pro TV, Acasă, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV Internaţional şi MTV Internaţional, a înregistrat anul trecut o creştere a veniturilor de la 157,4 milioane de dolari la 159,3 milioane de dolari, potrivit raportului publicat de compania-mamă CME. În trimestrul al patrulea, veniturile au fost de 25,9 milioane de dolari, acelaşi nivel ca în 2010.
Afacerile din ţara noastră rămân pe locul al doilea, după Cehia, unde operaţiunile CME au înregistrat venituri de 285,8 milioane de dolari. Totuşi, grupul media din România a înregistrat anul trecut cea mai mică creştere faţă de cifrele din 2010 - 1,2%. Câştigurile totale ale CME s-au ridicat, în 2011, la 864,7 milioane de dolari, cu 17% mai mult decât în 2010, când veniturile erau de 737,1 milioane de dolari.
„Într-un an greu ne-am ţinut promisiunile: veniturile noastre au crescut cu 17%, profitul operaţional s-a mărit cu 56% şi fluxul de lichidităţi s-a îmbunătăţit cu 96%. În 2012 ne vom concentra pe reducerea gradului de îndatorare, întărirea poziţiei de lider şi impulsionarea noilor motoare de creştere a veniturilor", a declarat Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al grupului CME, în raport.