Adidas isi va inchide birourile regionale din Europa si Asia, pentru a face economii de 100 de milioane de euro, dupa ce a inregistrat profitul operational a scazut cu 80 de procente, in primul trimestru din acest an.
Al doilea producator de articole sportive, dupa Nike, Adidas a anuntat ca ar putea inchide magazinele cu rezultate proaste, relateaza Reuters.
Profiturile companiei au avut de suferit din cauza brandului Reebok, pe care l-a achizitionat in 2006, in speranta de a detrona principalul sau rival, Nike. Insa Reebok are probleme, mai ales pe piata din America de Nord, unde vanzarile Adidas au scazut cu 14 procente, in 2008.
In primul trimestru, vanzarile Adidas au fost de 2,58 de miliarde de euro, in timp ce profiturile au fost de numai 58 de milioane de euro.
Actiunile Adidas au scazut cu 10 procente pe bursa germana, dupa ce au fost facute publice rezultatele financiare, ajungand la 26,68 de euro/titlu.
Adidas isi va inchide birourile regionale din Europa si Asia, pentru a face economii de 100 de milioane de euro, dupa ce a inregistrat profitul operational a scazut cu 80 de procente, in primul trimestru din acest an.
Al doilea producator de articole sportive, dupa Nike, Adidas a anuntat ca ar putea inchide magazinele cu rezultate proaste, relateaza Reuters.
Profiturile companiei au avut de suferit din cauza brandului Reebok, pe care l-a achizitionat in 2006, in speranta de a detrona principalul sau rival, Nike. Insa Reebok are probleme, mai ales pe piata din America de Nord, unde vanzarile Adidas au scazut cu 14 procente, in 2008.
In primul trimestru, vanzarile Adidas au fost de 2,58 de miliarde de euro, in timp ce profiturile au fost de numai 58 de milioane de euro.
Actiunile Adidas au scazut cu 10 procente pe bursa germana, dupa ce au fost fac