Înfrângere de audiență luni seară pentru emisiune care a debutat în forță la Antena 1. La nivel urban, „X-Factor” a fost pe locul doi, după „Suleyman Magnificul” de pe Kanal D. La nivel național, X-Factor a fost pe locul al treilea.
Aseară, X-Factor s-a văzut depășită de Suleyman Magnificul la nivel urban și de Kanal D și Pro TV la nivel național. Pe segmentul comercial X-Factor a fost lider, urmat de Pro TV, anunță paginademedia.ro.
La nivel urban X-Factor a avut o medie de 779.000 de telespectatori pe minut, ceea ce l-a situat sub Kanal D (care avea aproape 900.000 de telespectatori), dar peste ”Pariu cu viața” (Pro TV, 679.000 de telespectatori).
În ceea ce privește audiența la nivelul întregii țări X-Factor a fost pe locul trei. Media X-Factor: 1,14 milioane de telespectatori pe minut, cu aproape 400.000 de telespectatori sub Pro TV (ocupantul primului loc) și la aproape 300.000 de persoane în urma lui Suleyman.
Segmentul comercial: a fost singura zonă în care X-Factor a fost pe primul loc. Astfel, 507.000 telespectatori pe minut au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. A urmat Pro TV, cu 400.000 de telespectatori pe minut din acest target.