Prima lună a anului este prilejul cu care bavarezii vor lansa la Salonul auto de la Detroit roadster-ul Z4 pentru 2013, micul rechin urmând a trece printr-o operaţiune de restilizare exterioară şi interioară. La baza ofertei urmează a debuta o versiune în patru pistoane, noul propulsor dispunând de o cilindree de 2,0 litri iar ca noutate, mezinul cu veleităţi sportive va coabita, opţional, alături de o transmisie automată în opt rapoarte livrată de renumitul fabricant ZF.
Având doar două locuri, o lungime de 4,23 metri şi un portbagaj minim afectat de plierea acoperişului textil, este evident că Z4 este nişat pe o felie îngustă din segmentul premium, însă atuurile sale sunt evidenţiate pe drumurile virajate abordate în viteză.
Facelift-ul micului coupe BMW aduce faruri integrale cu LED, blocurile optice având o geometrie şi un desen interior nou pentru semnalizatoare. Capota prelungă afişează nervuri redesenate pentru o curgere aerodinamică optimizată.
Interiorul aduce în partea superior-centrală a planşei de bord un ecran cu dimensiuni mai generoase ce afişează imagini la o rezoluţie îmbunătăţită. Cotroller-ul rotativ al centralei iDrive de pe tunelul median a primit în jur taste adiţionale pentru principalele meniuri, la accesarea mai facilă a opţiunilor din submeniuri contribuind inclusiv o logică revizuită în operarea sistemului. Astfel, deşi echipamentele, gadgeturile şi meniurile sunt mai ample ca oricând, noua centrală iDrive permite chiar şi celor neobişnuiţi cu tehnica de ultimă oră să se descurce onorabil, fără riscul de a-şi „prinde urechile” în stufoşenia opţiunilor.
Nici materialele ce îmbracă bordul, volanul, panourile uşilor ori scaunele nu au fost ocolite de acest facelift. Vor fi revizuite texturile combinaţiilor de materiale plastice spongioase şi suprafeţe lucioase.
Sub capota BMW-ului Z4 facelift îşi va face debutul