Anunţul Ligii Profesioniste de Fotbal de a vinde cu 100 de milioane de euro (TVA inclus) cele şase pachete de drepturi TV rămase neachiziţionate după licitaţia din 4 aprilie nu pare să fie prea atractiv pentru posturile de televiziune interesate.
Directorul general al postului Dolce Sport, Vlad Enăchescu, a declarat pentru gsp.ro: "E decizia Ligii, dar la valoarea asta noi nu putem să participăm. Suma pretinsă de Ligă este mai mare decît a fost la licitaţie. Nu s-a stabilit ce se întîmplă cu pachetul 9 pentru TVR. Deocamdată, nu am primit nici o ofertă oficială".
Patronul lui Poli Timişoara, Marian Iancu, a explicat marţi, în Jurnalul Naţional, planul LPF: "S-a stabilit o comisie, iar eu am fost delegat să vorbesc în numele cluburilor despre vînzarea pachetului de drepturi TV. Pachetul va fi vîndut fie prin încredinţare directă, fie prin licitaţie, iar acest lucru o să se decidă în cadrul următoarei Adunări Generale a LPF. Dar noi credem că acest produs va fi vîndut prin încredinţare directă pentru că sînt televiziuni bine intenţionate şi nu vrem să le punem într-o concurenţă în care preţul să urce foarte mult".
"Avem trei ani de experienţă în spate şi trebuie să găsim calea de mijloc. Suma de 100 de milioane ne-ar îndestula ca să putem menţine fotbalul la acelaşi nivel, dar sub acest prag produsul nostru şi-ar pierde din calitate. Trebuie să găsim un echilibru. Nu ne grăbim, dar suntem prea săraci ca să vindem ieftin. Opţiunea noastră, a cluburilor, este de a negocia încet, atît în interesul fotbalului, cît şi al partenerilor noştri, televiziunile", a adăugat Iancu.
La licitaţia de la 4 aprilie, doar 3 din cele 9 pachete de meciuri scoase la vînzare au fost achiziţionate, după cum urmează: Pachetul 1 - DigiSport (13,2 milioane de euro), Pachetul 2 - Dolce - Romtelecom (12,9 milioane de euro), Pachetul 8 - Antena 1(