Investitia intr-o afacere de productie de stampile se ridica la cateva mii de euro. Pentru a rezista pe piata, o astfel de firma trebuie sa ofere si servicii de multiplicare documente, printare, inscriptionari cu autocolant, flyere, personalizari textile sau cani, pentru ca 30%-40% din venituri vin de la studenti, pe care criza nu ii afecteaza si implicit nici pe noi.
Maria-Magdalena Ionescu a inceput afacerea de productie stampile in anul 2000, la varsta de 27 de ani, la numai 3 ani dupa ce absolvise Facultatea de inginerie economica in cadrul Universitatii Politehnice, prin infiintarea firmei Serko Advertising.
La momentul cand a pornit pe acest drum, avea o "oarecare" experienta in domeniu, deoarece in anul 1998 s-a angajat in cadrul singurei firme distribuitoare pe vremea aceea in Romania a suportilor COLOP din Austria. "Spun o oarecare experienta deoarece diferenta dintre o firma de distributie si una de productie sau mai exact de prestare servicii este destul de mare", marturiseste antreprenoarea.
In momentul in care a intrat in acest business stia suficient de multe cat sa isi dea seama ca nu stie nimic. "In momentul in care m-am apucat de afacere nu prea stiam mare lucru despre productia de stampile, in schimb stiam foarte bine sau destul de bine sa vand consumabilele necesare celor care produc stampile", isi aminteste ea.
Primii clienti pentru carti de vizita si tehnoredactare i-a gasit in anul 1999, cand era inca angajata in cadrul firmei distribuitoare a COLOP in Romania. In acelasi an a incheiat insa colaborarea cu aceasta. Timp de cateva luni a stat in expectativa, "nestiind exact ce voi face si incotro sa o apuc", sustine Maria-Magdalena Ionescu.
In anul 2000, dupa cateva colaborari cu prieteni ce aveau o firma de productie publicitara, antreprenoarea a decis sa isi faca o firma. Ideea i-a venit la "indemnul mai mult