Coface: Bilantul "Mic.ro" nu recomanda acordarea de credite comerciale. Controversata afacere "Mic.ro", controlata de magnatul Dinu Patriciu, pare sa fie aproape de final - magazine inchise, rafturi goale in "bacaniile" pe geamurile carora nu sta, inca, scris mare "INCHIS", vanzatori ale caror figuri triste tradeaza ingrijorarea, in ciuda declaratiilor cu tenta optimista. Toata aceasta situatie este invaluita in zvonuri aparute in presa si pe la colturi, cum ca "Mic.ro" este in faliment si urmeaza sa fie vandut unui mare investitor. Din pacate, insa, nu am reusit sa obtinem confirmarea acestor zvonuri, aflate din diverse surse din piata. Este clar ca Dinu Patriciu si-a instruit bine subalternii, care "nu stiu nimic" despre afacerea in care lucreaza sau care "nu comenteaza" pe subiect. Nu ne-a mirat faptul ca, ieri, persoanele care se ocupa de comunicarea companiei nu ne-au raspuns la solicitarea prin care am cerut sa ne lamureasca in legatura cu situatia concreta a lantului de magazine, intrucat niciodata nu ne-au raspuns la vreo solicitare legata de "Mic.ro". Cu toate acestea, zilele trecute a aparut in presa o afirmatie a lui Dinu Patriciu, conform careia domnia sa ar urma sa-si "refinanteze singur" aceasta afacere, scrie Bursa.ro.
Taxa auto: Cat platesti daca aduci de la nemti un Golf de maximum 6.000 de euro. Masinile germane au fost preferatele romanilor in 2011, in special pe segmentul second-hand, prima pe lista clasandu-se Volkswagen, potrivit unei analize privind piata auto din Romania, realizata de auto.ro si Daedalus Millward Brown la finalul anului care tocmai a trecut. Pentru ca studiile arata ca intentia de cumparare de masini second-hand este in crestere, am facut o simulare a taxei auto, versiunea 2012, pentru un Volkswagen Golf adus din Germania. De fapt, pentru a realiza o comparatie, am luat doua anunturi: un Golf cu norma de poluare Eur