Primăria Capitalei a început strategia de promovare a oraşului cu un filmuleţ de 42.500 de euro
Primăria Capitalei a făcut primul pas în aplicarea stategiei de promovare a Bucureştiului. Aceasta a angajat firma Stage Expert SRL, cea care a câştigat şi serviciile video şi audio pentru reprezentarea României la Expo Shanghai 2010, ca să realizeze un filmuleţ de 10 minute în care Bucureştiul să fie prezentat pozitiv. Materialul audio-videova avea ca obiectiv principal schimbarea percepţiei turiştilor asupra Bucureştiului. Capitala se doreşte a fi prezentată ca un oraş în care turistul occidental se poate acomoda uşor, se poate relaxa sau distra, ca un mediu propice pentru afaceri sau organizării de conferinţe profesionale.Pelicula, care va schimba imaginea Bucureştiului, va fi împărţit în trei secţiuni. Prima va dura trei minute şi trebuie să prezinte aspecte privind mediul de afaceri şi posibilităţile de business, cea de a doua va prezenta, tot în 3 minute, cultura şi tradiţiile oraşului iar ultima, de patru minute, va prezenta posibilităţile de relaxare, shopping şi evenimente cultural-artistice. Filmările se vor desfăşura pe parcursul a zece zile, atât ziua cât şi noaptea, şi vor avea loc în locuri reprezentative cu sau fără figuranţi. Potrivit site-ului guvernamental de licitaţii, valoarea contractului încheiat cu firmaStage Expert SRL este de 180.000 de lei, echivalentul a aproximativ 42.500 de euro.
Primăria Capitalei a început strategia de promovare a oraşului cu un filmuleţ de 42.500 de euro
Primăria Capitalei a făcut primul pas în aplicarea stategiei de promovare a Bucureştiului. Aceasta a angajat firma Stage Expert SRL, cea care a câştigat şi serviciile video şi audio pentru reprezentarea României la Expo Shanghai 2010, ca să realizeze un filmuleţ de 10 minute în care Bucureştiul să fie prezentat pozitiv. Materialul audio-videova avea