Două angajate de la Distrigaz şi alte câteva braşovence au necesitat ajutorul medicilor, ieri, după ce li s-a făcut rău din cauza aglomeraţiei ce se formează zilnic la casieriile societăţii. De cealaltă parte, conducerea Distrigaz Braşov spune că nu cozile sunt de vină, ci problemele de sănătate ale femeilor. Totuşi, directorul sucursalei braşovene a furnizorului de gaz metan, Nicolae Ungureanu, a promis că va introduce un aclimatizor, pentru ca braşovenii care stau la coadă să nu mai sufere din cauza căldurii. Pentru a-şi achita facturile de gaz metan, braşovenii aşteaptă ore în şir, la cozile interminabile de la sediul Distrigaz.
„Am fost solicitaţi la Distrigaz pentru că una dintre angajate a făcut o criză de spasmofilie. Ne-am deplasat pentru a-i acorda îngrijiri medicale şi în timp ce echipajul era acolo, mai multor femei li s-a făcut rău, dintre care una a fost transportată la spital”, ne-a declarat Veronica Danciu, medic în cadrul Serviciului de Ambulanţă Judeţean.
Reprezentanţii societăţii spun că înghesuiala de la ghişee se datorează, în mare parte, şi faptului că, pentru moment, facturile nu pot fi achitate la Poştă. Şi asta pentru că sistemul informatic ce facilita plata facturilor de gaz şi la oficiile poştale s-a defectat. Directorul Distrigaz Braşov, Nicolae Ungureanu, spune că starea de rău a femeilor nu se datorează aglomeraţiei de la casierii, pentru că, spune el, ieri nu au fost cozi. „Una dintre angajate a făcut un puseu de tensiune şi a venit o Ambulanţă. Medicii i-au făcut o injecţie, iar cealaltă colegă căreia i s-a făcut rău ştiu că avea diabet. Cele două casieriţe au fost înlocuite până când şi-au revenit. Dacă au probleme şi se simt rău în continuare, le voi trimite pentru a-şi face nişte analize. Eu nu am văzut nici o coadă. Poate este mai aglomerat puţin atunci când vine autobuzul 22, dar după aceea nu mai este aşa coadă. Noi