Competitia pe vizitatorii de centre comerciale din Bucuresti a crescut la inceputul acestui an, odata cu deschiderea Grand Arena si Militari Shopping Center.
Dezvoltatorii de centre comerciale din Capitala au nevoie ca fiecare bucurestean sa intre in medie cel putin o data pe saptamana in unul dintre cele zece proiecte din Bucuresti pentru a-si atinge obiectivele in ceea ce priveste numarul de vizitatori astfel ca vanzarile sa fie la un nivel multumitor pentru chiriasi, care sa-si poata achita chiria si obtine si profit.
Cele mai recente proiecte inaugurate in acest an - Grand Arena si galeria comerciala din Militari Shopping Center - spera sa atraga zilnic 35.000 de vizitatori (22.000-27.000 de oameni in Grand Arena si cel putin 10.000 in Militari).
Cu alte cuvinte, aproape 250.000 de oameni saptamanal, respectiv unul din opt locuitori ai Capitalei, tinand cont de o populatie de doua milioane de locuitori, potrivit statisticilor oficiale.
Dezvoltatorii acestor proiecte mizeaza in primul rand pe aglomerarile din cartierele in care au dezvoltat centrele comerciale (Berceni si Militari), dar si pe noutatile pe care le-au adus in aceste zone, in special in materie de retaileri (Carrefour sau Deichmann in sud, Decathlon sau C&A in Militari).
Lupta pe vizitatorii concurentei.
Euroinvest (dezvoltatorul Grand Arena) si Atrium (dezvoltatorul Militari Shopping Center) mizeaza atat pe atragerea unui public nou, in special in zonele rezidentiale de proximitate, cat si pe vizitatorii concurentei, care dintr-un motiv sau altul ar putea ajunge sa prefere proiectul cel nou.
Grand Arena ar putea in urmatoarea perioada sa atraga din vizitatorii City Mall, iar de la sfarsitul acestui an va intra in competitie pentru clienti si cu proiectul Sun Plaza, cu conditia ca dezvoltatorii sa finalizeze mallul conform celui mai recent grafic.