Ce isi doresc consumatorii nu se potriveste cu ce isi permit. Desi romanii sunt numiti "early adopters" sau inovatori, ei au cumparat doar 1.000 de televizoare 3D anul trecut, iar pretul ramane un criteriu important atunci cand se ia decizia de achizitie a unui astfel de produs.
In 2010, LG Romania a detinut „prima sau a doua” cota de piata pe segementul televizoarelor 3D. „Am incercat sa familiarizam consumatorii cu acest produs anul trecut. Estimam ca o cantitate de 1.000 – 1.200 de televizoare 3D au fost vandute, pe plan local, pe parcursul anului precedent, din care LG a comercializat aproximativ 50%”, a declarat pentru Wall-Street.roSorin Spinu (foto), director de vanzari pe divizia de Home Entertainment la LG.
Vanzarile de televizoare 3D din ultimul an ne arata potentialul mare al segmentului pe piata locala. Finalul anului 2010, in special decembrie, a reprezentat o luna extrem de buna pentru Sony Romania pentru toate categoriile de produse, in special pentru segmentul televizoarelor si notebookurilor, arata Catalin Neagu, trade marketing manager Bravia, Sony Romania.
„Cum am estimat anterior, perioada Craciunului a fost una foarte buna in privinta vanzarilor de televizoare 3D. Estimarile noastre initiale au fost depasite in termeni de volum”, a adaugat el, fara a oferi date exacte.
LG a oferit incepand cu luna noiembrie 2010 continut 3D exclusiv pe toata gama de TV-uri 3D, ceea ce a dus la dublarea vanzarilor pe luna decembrie, comparativ cu luna noiembrie a anului anterior.
Daca in 2010 a fost vorba de o piata a televizoarelor 3D estimata la 1% din totalul pietei de televizoare, in acest an LG se asteapta la o crestere a acestui segment.
Citeste si Razboiul televizoarelor: LCD vs. plasma vs. 3D
„Strategia noastra de lansare a noilor game de televizoare cu tehnologii 3D are la baza estimarile de crestere a acest