Pana acum cativa ani, un centru de remodelare corporala nu era un concept des utilizat in vocabularul romanilor, astfel incat abia isi facea loc timid in obiceiurile de consum ale celor “interesati sa arate bine”. Lansat in 2006 si preluat anul trecut in urma unei investitii de 15.000 euro, Desiree este un centru frecventat de clienti din mediul de business, cu studii superioare si un nivel al veniturilor peste medie.
Unii clienti ai centrului practica avocatura sau medicina si locuiesc sau lucreaza in zona, iar altii vin special in locul in care este amplasat.
Investitia in repozitionarea centrului de remodelare si intretinere corporala din cartierul Primaverii se ridica la 15.000 euro.
„Investitia initiala de preluare a business-ului a fost de 10.000 euro, diferenta reprezentand costurile de rebranding. Am vrut sa oferim acel lux accesibil clientilor nostri si ne-am dorit ca ei sa plece de la Desiree fara sa simta ca au fost incarcati la nota de plata, fara teama ca nu au ce cauta acolo”, spune Felicia Melnic, administratorul centrului.
Investitia va fi finalizata, cel mai probabil, pana la sfarsitul anului, iar costurile vor fi amortizate in maxim trei ani.
Chiar daca este criza, iar scaderea cererii a afectat business-ul Desiree, nu inseamna ca nu se vor mai face investitii. “In 2010, vom investi in promovarea brandului, vom face reamenajari si vom angaja personal nou. Vrem sa avem cel putin 5 angajati in 2010”, potrivit lui Melnic.
Anul trecut, centrul de remodelare corporala a inregistrat o cifra de afaceri de circa 26.000 euro, iar in acest an se estimeaza scaderea cu 15% a afacerilor. De asemenea, micsorarea profitului a fost vizibila. Clientii au devenit mai atenti cu cheltuielile, iar aceasta tendinta se va mentine si in prima parte a anului urmator.
Scaderea economiei per ansamblu, cresterea cursului de schimb, mic