Grupul financiar Intesa Sanpaolo (Italia) vrea să frunizeze pe piaţa românească, sub brandul „Poşta Română“, servicii bancare şi financiare prin intermediul celor peste 5.600 de oficii ale operatorului naţional poştal, cele două părţi fiind în negocieri pentru încheierea unui acord.
„Compania Naţională Poşta Română şi grupul Intesa Sanpaolo demarează negocierile în vederea încheierii unui acord bilateral privind vânzarea de servicii bancare şi financiare în cadrul oficiilor poştale Poşta Română şi sub brandul «Poşta Română». Lansarea proiectului reprezintă rezultatul procesului de selecţie organizat de Poşta Română, în conformitate cu noua strategie comercială aprobată de conducerea societăţii, al cărei obiectiv principal îl reprezintă diversificarea gamei de servicii oferite“, se arată într-un comunicat al Intesa Sanpaolo Bank.
Cu o reţea de peste 5.600 de sucursale, Poşta Română deţine cea mai mare acoperire la nivel naţional de pe piaţa serviciilor poştale, comparabilă cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piaţa bancară.
„Odată cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Poşta Română va deveni în următorii ani unul dintre principalii jucători pe piaţa românească a serviciilor bancare. Ne propunem ca acest parteneriat să înlesnească accesul la serviciile bancare şi financiare pentru toţi cetăţenii români si să genereze o sursă solidă de venit pe termen lung pentru companie“, a declarat Alexandru Petrescu, directorul executiv al Poştei Române.
„Suntem pregătiţi să facem faţă acestei noi provocări bazându-ne pe o strategie clară cu baze solide: profitabilitatea sustenabilă, know-how-ul şi competenţele comerciale“, a declarat directorul Diviziei Bănci Subsidiare Internaţionale a grupului Intesa Sanpaolo, Ignacio Jaquotot.
Grupul Intesa Sanpaolo este p