La reprezentaţiile din weekend, publicul i-a ovaţionat zeci de minute pe protagoniştii musicalului realizat după celebrul roman al scriitoarei Daphne du Maurier. Producţia în două acte, regizată de Attila Béres (Ungaria), se joacă azi şi mâine, de la ora 19.00, la Teatrul Naţional de Operetă „Ion Dacian“, având o distribuţie de excepţie.
Musicalul „Rebecca" a adus-o în luminile rampei pe Alexandra Crăescu, o tânără până mai ieri necunoscută, în rolul soţiei enigmaticului Maxim de Winter. Personajul discret „Eu", care narează întrega acţiune, a impresionat printr-un timbru profund, limpede şi vibrant care a amintit dureros de cel al Mădălinei Manole, fiind o adevărată revelaţie la premiera de sâmbătă seară.
Demonica şi cernita Mrs. Danvers, menajera care a dezvoltat o obsesie în devotamentul ei nemărginit pentru Rebecca, fosta stăpână a conacului Manderley, a fost interpretată tulburător de Georgiana Mototolea, iar depresivului şi enigmaticului Maxim de Winter i-a dat viaţă Florin Budnaru, care face acum, de departe, cel mai bun rol din carieră.De asemenea, Anca Ţurcaşiu a fost o apariţie strălucitoare, care şi-a dovedit profesionalismul, în rolul doamnei Van Hopper, stăpâna americană snoabă care o terorizează pe viitoarea stăpână de la Manderley, aflată în slujba ei până când îl întâlneşte pe Maxim de Winter într-un hotel de pe Coasta de Azur.
Maxim de Winter (Florin Budnaru) o aduce pe noua soţie (Alexandra Crăescu) la conacul Manderley
„Noua producţie a Teatrului Naţional de Operetă este şi noul mare succes al acestei instituţii. De data aceasta cred că este o reuşită datorată în primul rând interpretării, situată la cele mai înalte cote din punct de vedere vocal. Mai ales când a fost promovată în rolul principal feminin o debutantă, tânăra Alexandra Crăescu, care a lăsat o impresie excelentă. Alături de ea au convin