Odata cu lansarea primului smartphone sub noua serie “G” pentru segmentul premium, LG schimbă paradigma în proiectarea smartphone-urilor, amplasând toate butoanele pe partea din spate a dispozitivului
Evenimentul de prezentare a noului smartphone la nivel global a avut loc în prezența a 700 de invitați din peste 30 de ţări, în Lincoln Center din New York.
LG G2 reprezintă angajamentul LG de a oferi mai multe inovații centrate pe consumator. Având la bază rezultatele cercetării LG asupra stilului de viaţă şi comportamentului consumatorilor, noul LG G2 aduce mai multe beneficii de utilizare, precum un design ergonomic, funcţii practice şi o experienţă de utilizare intuitivă.
“În prezent, definim inovația prin tehnologia care rezonează cu adevărat cu consumatorii,” a declarat Dr. Jong-seok Park, preşedinte şi CEO al companiei LG Electronics Mobile Communications, care a întâmpinat participanții la eveniment. “Am ascultat întotdeauna şi am învăţat de la consumatorii aflaţi în căutarea inovaţiei. Am dus această cercetare la un nou nivel prin dezvoltarea LG G2, cel mai interesant şi ambiţios telefon din istoria companiei noastre.”
Butoane pe spate
LG G2 schimbă paradigma în proiectarea smartphone-urilor, amplasând toate butoanele pe partea din spate a dispozitivului. Conceptul Rear Key provine dintr-un studiu care confirmă că accesibilitatea tastelor laterale este mai scăzută pe măsură ce dispozitivul devine mai mare. Mutarea butoanelor principale pe partea din spate a telefonului oferă utilizatorilor mai mult control, deoarece acest loc este de cele mai multe ori atins în mod natural de degetele arătătoare. Cercetătorii au descoperit că mutarea butoanelor a condus de asemenea la mai puţine telefoane scăpate atunci când volumul este ajustat în timpul unei convorbiri.
Apăsarea lungă a tastelor de volum montate pe partea din s