Siteul de microblogging Twitter tinde să devină un mic univers paralel, în care lucrurile evoluează spontan şi imprevizibil...
Lupta marilor companii în spaţiul virtual se dă acum pe terenul motoarelor de căutare.
Consumatorii reflectă ideea de competiţie prin fidelitatea acerbă faţă de „browserul" preferat. În contextul nesfârşitelor discuţii cu privire la supremaţie, Grace Smith, o utilizatoare de Twitter, a lansat întrebarea: „Dacă ar fi să te căsătoreşti cu un motor de căutare, care ar fi acela?".
„Mireasa" perfectă nu există
Iniţiativa a produs câteva răspunsuri cel puţin revelatorii.
Firefox ar putea candida cu succes moderat la titlul de „mireasa" internauţilor, Internet Explorer este nevasta „divorţabilă", iar competiţia vine tare din urmă: „M-aş căsători cu Firefox, dar mi-ar plăcea să slăbească puţin şi să nu se mai plângă atunci când o strig accidental Google Chrome"; „Cred că aş putea începe prin a mă întâlni cu Firefox, dar mi-aş da seama că este prea pretenţioasă şi aş fugi în lume cu Safari"; „Bineînţeles, Opera!
E aproape neatinsă şi foarte inocentă, dar cu multe calităţi ascunse"; „M-aş însura cu Firefox, dar aş avea, din când în când, câte o aventură cu Safari (pentru felul în care arată) şi cu Chrome (pentru performanţe)"; „Nu ştiu cu care m-aş căsători, dar aş divorţa de Internet Explorer 6 într-o clipită"; „Internet Explorer face promisiuni pe care nu şi le respectă. Safari reacţionează imprevizibil. Firefox îţi mănâncă resursele. Cred că rămân celibatar".