Fanii cântăreţei Whitney Houston acuză Apple că profită de pe urma decesului artistei, deoarece compania a crescut preţul ultimului album al intrepretei, de pe iTunes.
Ultimul album, "The Ultimate Collection", care a fost lansat pe piaţa muzicală în 2007, costa înainte de moartea artistei 4,70 dolari, iar după decesul acesteia preţul a urcat la 12,60 dolari, informează Daily Mail.
"The Ultimate Collection", - ultimul album al cântăreţei Whitney Houston, care a fost lansat în 2007
Fanii lui Whitney Houston s-au plâns de faptul că nu au putut downloada albumul "The Ultimate Collection", decât atunci când au plătit noul preţ afişat pe iTunes. Unii dintre aceştia acuză compania Apple că ar profita de decesul artistei, crescând preţul albumului, în timp ce alţi fani spun că celor de la Apple ar trebui "să le fie ruşine" pentru că au recurs la acest gest.
Whitney Houston - secvenţă din videoclipul "I will always love you"
În ciuda acestei majorări de preţ, albumul lui Whitney Houston ar putea ocupa poziţii fruntaşe în topurile care se vor afişa la sfârşitul săptămânii. Potrivit iTunes, cântăreaţa ocupă primul loc în ceea ce priveşte downloadările de pe acest site, cu melodia "I will always love you". Această melodie a reprezentat coloana sonoră a filmului "The Bodyguard", în care Whitney Houston a jucat alături de Kevin Costner.
Whitney Houston a decedat la 48 de ani, în noaptea de sâmbătă spre duminică. Artista a fost găsită moartă în baia unei camere de hotel din Los Angeles.
Whitney Houston - 400 de premii din industria muzicală
Whitney Houston a fost cea mai premiată cântăreaţă din lume, cu peste 400 de premii din industria muzicală, dintre care 2 premii Emmy, 6 premii Grammy, 30 de premii la gala Billboard Music Awards şi alte 22 la American Music Awards. Houston a fost şi una dintre artiştii din lumea muzicii c