Corina Martin, preşedintele ANAT, spune că brandul de ţară este criticat în principal de nespecialişti, potrivit realitatea.net.
'Am făcut parte din echipa de consultanţi pentru conceperea brandului, şi rezultatul voturilor exprimate de cei 33 de consultanţi şi de minister este chiar ceea ce este, acum, atât de criticat mai ales de nespecialişti şi de oameni care contestă, din păcate, însăşi nevoia României de a avea un brand, pe care să trebuiască să-l mai şi promoveze!'', spune Corina Martin pentru Bloombiz.ro.
Preşedinta ANAT adaugă că ar fi optat pentru ideea ''Dracula''. ''Eu, personal, aş fi mers pe Dracula, pentru că ştiu sigur că nu dădeam greş şi aveam şi o rampă solidă deja construită".
Corina Martin, preşedintele ANAT, spune că brandul de ţară este criticat în principal de nespecialişti, potrivit realitatea.net.
'Am făcut parte din echipa de consultanţi pentru conceperea brandului, şi rezultatul voturilor exprimate de cei 33 de consultanţi şi de minister este chiar ceea ce este, acum, atât de criticat mai ales de nespecialişti şi de oameni care contestă, din păcate, însăşi nevoia României de a avea un brand, pe care să trebuiască să-l mai şi promoveze!'', spune Corina Martin pentru Bloombiz.ro.
Preşedinta ANAT adaugă că ar fi optat pentru ideea ''Dracula''. ''Eu, personal, aş fi mers pe Dracula, pentru că ştiu sigur că nu dădeam greş şi aveam şi o rampă solidă deja construită".