Nasterea bebelusului regal este un motiv de mare bucurie, atat pentru ducesa Kate si printul William, cat si pentru companiile britanice, care se folosesc de acest prilej pentru a-si creste vanzarile.
In iunie, cuplul regal a lansat o serie de produse care promoveaza evenimentul fericit din viata lor.
Astfel, ele sunt disponibile in Royal Collection Trust, care utilizeaza profiturile obtinute pentru intretinerea palatelor regale.
In acest context, specialistii apreciaza ca nasterea bebelusului ar putea da un impuls de peste 240 de milioane de lire sterline (aproximativ 280 de milioane de euro) economiei britanice.
"Aceasta este o veste buna si nu exista minusuri", a explicat Joshua Bamfield, directorul Centre for Retail Research (CRR).
"Odata cu nasterea copilului regal, oamenii vor avea timp sa se implice si aceasta inseamna cheltuieli suplimentare. Exista un interes semnificativ si pentru Atlantic, asa ca ne asteptam la vanzari bune de suveniruri", a adaugat specialistul, citat de Reuters.
Potrivit lui Bamfield, pentru a sarbatori venirea pe lume a fiului sau a fiicei lui William si Kate, 4,8 milioane de persoane vor cheltui 72 de milioane de euro pentru bauturi alcoolice.
In plus, 181 de milioane de euro vor fi platiti in schimbul obiectelor diverse, precum portelanuri, jucarii, cartii sau DVD-uri.
Pe langa toate acestea, vanzarea produselor pentru bebelusi va cunoaste o crestere semnificativa, pe masura ce noii parinti vor incerca sa copieze "moda" lansata de viitorul monarh.
In consecinta, multe companii au organizat campanii de marketing uriase, care au inclus fie reclame, fie produse noi cu tema nasterii bebelusului regal.
Publicatia The Drum a intocmit o lista cu cele mai inedite modalitati de promovare ale produselor care au legatura cu ace