In Singapore, producatorul olandez de bunuri electrocasnice Philips se afla in stadiul de proiectare a unui server multimedia care sa prinda semnal audio si video pe calea aerului, de pe Internet catre orice dispozitiv electrocasnic din fiecare locuinta.
In Munchen, o unitate a Siemens creeaza un sistem de telefonie care va dubla un player de muzica si va aduce muzica de pe calculatoarele personale ale locuitorilor prin intermediul tehnologiei wireless, iar in Japonia, membrii companiei globale Sony pun la cale rebranduirea a 90% din componentele electronice existente in gama de produse ale acestei marci, planuind ca, pana in 2011, toate acestea sa se poata conecta la Internet prin wireless.
Cei mai importanti jucatori din industria produselor electronice de consum planuiesc sa isi recreeze echipamentele audio-video astfel incat viitorul acestora sa fie centrat in jurul Internetului, intr-o lume in care televizoarele, aparatele stereo, computerele si chiar aparatele de bucatarie de sub acelasi acoperis sa poata comunica intre ele printr-o retea wireless, conform International Herald Tribune.
De exemplu, Sony planuieste sa creeze niste adaptoare plug-in pentru a permite anumitor televizoare Bravia sa se conecteze la Internet prin wireless. Philips va crea o linie de sisteme stereo hard-disc care sa poata citi si reda, prin intermediul wireless-ului, muzica stocata in calculatoare personale sau laptopuri aflate in incaperi diferite.
Pioneer, Samsung si Sharp vor prezenta niste paneluri TV care se pot conecta la Internet, fie prin metoda wireless, fie prin alte retele. Cativa dintre cei mai reprezentativi directori ai companiilor care fac parte din aceasta industrie sustin ca noua orientare, catre Internet si, implicit, catre reteaua wireless, reflecta o schimbare fundamentala in ceea ce priveste home entertainment-ul.
“Internetul este atat