• Locatarii blocului R5 din cartierul iesean Dacia il acuza pe presedintele Asociatiei de Proprietari R5 ca incarca listele de plata dupa bunul plac • Drept razbunare, administratorul a oprit apa calda
Locatarii blocului R5 din cartierul iesean Dacia il acuza pe presedintele Asociatiei de Proprietari R5 ca incarca listele de plata dupa bunul plac. De exemplu, daca o familie consuma intr-o luna un metru cub de apa calda, administratorul Gheorghe Jalba trece pe lista de plata ca a consumat cu doi sau trei metri cubi in plus. Revoltati de aceasta smecherie a administratorului Jalba, locatarii s-au plans si au depus petitii in care reclamau abuzurile acestuia. Drept razbunare, administratorul le-a sistat apa calda, inchizand apometrul.
"In urma cu cateva luni, in urma unui articol aparut in ziarul ZIUA de Iasi care arata situatia noastra, si anume ca eram fara apa calda de peste zece ani de zile, administratorul ne-a dat drumul la apa calda. De atunci, in fiecare luna ne incarca la consumul de apa calda cu cate doi-trei metri in plus motivand ca sunt pierderi", a declarat Georgeta Nistor, locatara a blocului R5. Contactat de reporterii cotidianului ZIUA de Iasi, administratorul Asociatiei de Proprietari R5 da vina pe modul de facturare al SC CET Iasi SA. "Eu am calculat in functie de consumul inregistrat de apometrul general. Ce pot sa fac? Am sigilat tevile la cei care au centrale sau boilere, dar lumea fura, drept pentru care am decis sa le oprim furnizarea apei calde. Ori este apometru general de vina, ori nu sunt montate bine apometrele din casa", a declarat Gheorghe Jalba, administratorul Asociatiei R5 din cartierul iesean Dacia. Potrivit conducerii Uzinei de Furnizare a Energiei Termice Iasi (UFET), locatarii blocului R5 sunt indreptatiti sa primeasca apa calda deoarece nu au datorii prea mari fata de termocentrala. "Cei de la