Reţelele sociale precum Facebook sau Twitter, publicitatea online, comerţul electronic şi plăţile pe net vor creşte puternic în următorii ani în România şi în regiune, jucând un rol din ce în ce mai important în business, au declarat invitaţii ediţiei speciale a emisiunii ZF Live, transmisă vineri de la ICEEfest, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate internetului din Europa de Est desfăşurat în Bucureşti.
„Avem 500.000 de clienţi în fiecare lună care folosesc contul personal online pentru a-şi modifica abonamentul, pentru a pune întrebări“, a dat un exemplu Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange, despre cât de important este online-ul în afacerile celui mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă. Creşterea numărului de utilizatori de internet coroborată cu ascensiunea Facebook a dus şi la schimbări în modul de a face business al companiei, a adăugat el. „Oamenii se aşteaptă să răspundem din ce în ce mai mult pe Facebook“ la întrebări în loc să mai sune la call-center, iar în acest context Orange a format o echipă dedicată care se ocupă de relaţia cu clienţii prin intermediul reţelei sociale, a adăugat Ducarroz.
Julien Ducarroz, director comercial al Orange România
Avem o întreagă echipă la Orange care lucrează cu Facebook pentru a comunica cu clienţii. Oamenii se aşteaptă să răspundem din ce în ce mai mult pe Facebook.
Internetul mobil creşte nebuneşte datorită creşterii numărului de smartphone-uri. Suntem nr. 1 între portalurile mobile de telecom.
Avem 500.000 de clienţi în fiecare lună care folosesc contul personal online pentru a-şi modifica abonamentul, pentru a pune întrebări.
Video streamingul creşte puternic. Facebook-ul devine o ţară în interiorul ţării.
Daniel Nicolescu, CEO al PayU România
Suntem într-un an de execuţie. Ne-a depăşit aşteptările numărul celor care