De doua decade lucreaza pentru Cartier. In ziua in care a fost angajat, si-a uimit viitorul sef cu eleganta pantofilor pe care ii purta. Acum, la 38 de ani, Frederic de Narp este CEO Cartier Noth America. Si, pentru ca este un model de stil, noile boutique-uri ale brandului vor fi redecorate dupa bunul lui gust.
Cariera sa la Cartier a inceput acum 20 de ani. Inainte de a deveni presedinte si CEO Cartier pentru America de Nord, a fost retail manager la Cartier Elvetia si retail manager si CEO la Cartier Italia. Tot De Narp este si fondatorul NeedYou, o organizatie umanitara care ajuta copiii din Cambodgia, Haiti, Rwanda si Brazilia.
Acum, Frederic de Narp pregateste redecorarea boutique-urilor Cartier in propriul stil. "Pentru noile magazine voi tine cont atat de cele mai actuale tendinte din designul de interior, cat si de stilul meu, in care am foarte mare incredere", a explicat CEO-ul Cartier. Criticii de specialitate sunt incantati de decizia sa de a contribui personal la reamenajarea boutique-urilor pentru ca "Frederic de Narp este un model de stil. Are eleganta, clasa si personalitate", spun acestia.
De Narp a dezvaluit in publicatia Fortune care dintre preferintele sale vor influenta cel mai mult noua imagine a magazinelor din Statele Unite. "Mereu am avut pantere in birou. Sunt elegante, subtile, puternice. Am doua sculpturi de Thomas Cartier", spune De Narp. La fel de elegante sunt si camasile sale preferate. Desi brandul Alain Figaret nu exista inca in Statele Unite, CEO-ul Cartier merge cu placere in Franta ori de cate ori simte nevoia sa-si improspateze garderoba. Pentru pantofi are incredere deplina in brandul britanic John Lobb. "Incaltarile sunt de o calitate deosebita si au forma perfecta pentru mine. Oamenii judeca eleganta unui barbat in functie de perechea de pantofi pe care o poarta si ceasul pe care il are la mana", spune De Nar