Promoţie pentru luna martie în oraş: Faci cumpărături de 30 de lei şi poţi câştiga o invitaţie la teatru. Oferta supermarketului Casablanca i-a uimit pe mulţi dintre cumpărătorii tulceni, obişnuiţi cu discount-ul la pateuri, salamuri sau alte produse comestibile.
Patronul magazinului, Marian Ciufu, crede că aşa îi va determina pe tulceni să cumpere de la el, dar să se şi implice în viaţa culturală a oraşului.
Pentru a câştiga nu trebuie decât să faci cumpărături de peste 30 de lei, să îţi scrii numărul de telefon pe bonul de casă pe care să îl laşi în cutia de la intrare. Săptămânal se efectuează „tragerea la sorţi“ (sunt puse la bătaie cinci invitaţii în fiecare săptămână), iar dacă ai câştigat eşti contactat telefonic pentru a-ţi ridica premiul. Oferta este disponibilă pentru toată luna martie, la una din piesele programate de Centrul Cultural „Jean Bart“.
Clienţii par încântaţi de idee şi lasă la intrarea în magazin bonurile: „Nu este vorba că nu am bani pentru un bilet, ci dacă am mă gândesc să fac altceva cu ei, nu neapărat teatru. Dar dacă tot fac cumpărături aici, de ce să nu am şansa să câştig?“, spune Ioana Anghelescu (22 de ani), studentă.
Alţi clienţi sunt de părere că simpla idee a acestui concurs îi determină pe tulceni să cumpere mai multe bilete la teatru: „Eu, de exemplu, am lăsat bonul acolo, iar dacă nu câştig îmi cumpăr bilet. Dacă tot mi-au dat idei de weekend…“, spune şi Roxana Iancu (27 de ani), care locuieşte în cartier.
Contract de sponsorizare
Centrul Cultural „Jean Bart“ din Tulcea are o colaborare destul de strânsă cu acest supermarket tulcean.
„Am avut un contract de sponsorizare din partea lor, o sumă pe care patronul doreşte să o păstrezeze secretă şi le-am dat în schimb zece bilete la teatru pentru a fi folosite drept premiu la un concurs organizat de ei. Mi se pare un lucru benefic pentru tulce