ROMATSA VERSUS UTI ● Draftul raportului a ajuns pe mâna părţilor implicate
Concluziile din draftul raportului Comisiei de investigare a accidentului aviatic petrecut la 30 decembrie 2007 în "ograda" Otopeniului şi prezentate acum câteva zile în exclusivitate la Antena 3 au confirmat în totalitate dezvăluirile făcute de Jurnalul Naţional în legătură cu acest subiect. Verdictul: turnul de control, vinovat de coliziunea avion-maşină! Ieri, după o lună de anchetă controversată, ziarul nostru a intrat în posesia draftului de raport finalizat şi trimis părţilor implicate.
ROMATSA VERSUS UTI ● Draftul raportului a ajuns pe mâna părţilor implicate
Concluziile din draftul raportului Comisiei de investigare a accidentului aviatic petrecut la 30 decembrie 2007 în "ograda" Otopeniului şi prezentate acum câteva zile în exclusivitate la Antena 3 au confirmat în totalitate dezvăluirile făcute de Jurnalul Naţional în legătură cu acest subiect. Verdictul: turnul de control, vinovat de coliziunea avion-maşină! Ieri, după o lună de anchetă controversată, ziarul nostru a intrat în posesia draftului de raport finalizat şi trimis părţilor implicate.
Accidentul aviatic petrecut la data de 30 decembrie 2007 pe Aeroportul Internaţional "Henri Coandă", când o aeronavă de 60 de tone, Boeing 737-300, aparţinând companiei TAROM, a intrat în maşina echipei de balizaj aflată pe pistă, a stârnit nenumărate controverse între părţile implicate. După incident, nimeni nu şi-a asumat vina, responsabilitatea fiind pasată dintr-o parte în alta. Aşteptată să facă dreptate în acest caz, Comisia de Anchetă declanşată de Ministerul Transporturilor a acţionat tardiv şi în regim preferenţial faţă de membrii săi. După ce Antena 3 a intrat în posesia unui draft al raportului, ale cărui concluzii demonstrau activitatea defectuoasă a oamenilor din turnul de