Alţi doi retaileri online au anunţat că vor organiza evenimentul de shopping pe 22 noiembrie: EvoMag şi WatchShop, după ce eMag şi Flanco au anunţat că vor organiza campania de super-reduceri Black Friday 2013 cu o săptămână mai devreme.
Războiul reducerilor pare astfel să se fi mutat din zona procentelor în cea a datei. Retailerul eMag anunţa joi că nu ziua anume este importantă pentru cumpărători, ci reducerile. Oricum, multi dintre retaileri anunţaseră deja că vor prelungi perioada de reduceri la tot week-end-ul. Acum este de aşteptat ca toate magazinele care sunt pregătite din punct de vedere tehnic să devanseze Black Friday 2013.
Vezi ofertele de reduceri la Evomag
Vezi ofertele de reduceri la WatchShop.ro
Alţi doi retaileri online au anunţat că vor organiza evenimentul de shopping pe 22 noiembrie: EvoMag şi WatchShop, după ce eMag şi Flanco au anunţat că vor organiza campania de super-reduceri Black Friday 2013 cu o săptămână mai devreme.
Războiul reducerilor pare astfel să se fi mutat din zona procentelor în cea a datei. Retailerul eMag anunţa joi că nu ziua anume este importantă pentru cumpărători, ci reducerile. Oricum, multi dintre retaileri anunţaseră deja că vor prelungi perioada de reduceri la tot week-end-ul. Acum este de aşteptat ca toate magazinele care sunt pregătite din punct de vedere tehnic să devanseze Black Friday 2013.
Vezi ofertele de reduceri la Evomag
Vezi ofertele de reduceri la WatchShop.ro