Tuning, LED-uri, sute de watti în boxe sau sisteme „car-cinema” montate pe neaoşele Logan-uri au fost starurile întâlnirii de la Râşnov, unde au participat sute de fani ai acestei mărci
Dacia Logan, maşina care se identifică cu renaşterea mărcii de automobile autohtone, mai are încă mulţi fani. Câteva sute dintre ei s-au întâlnit în acest week-end la Cheile Râşnoavei, la invitaţia Clubului Logan Kronstadt Braşov. În parcare s-au strâns peste 100 de maşini, care de care mai „deochiate”, tunate şi „golănite”. E drept că majoritatea erau ca scoase din fabrică, însă printre ele se aflau şi exemplare pentru care stăpânii şi-au îndreptat toată atenţia şi... „finanţele”. Majoritatea au umblat la caroserie, completând-o cu eleroane, facelift-uri, au montat jante performante, au cosmetizat farurile, unde xenoanele au fost completate cu LED-uri. La interior, proprietarii de Logan au făcut abuz de decibeli, au preschimbat portocaliul din bord cu LED-uri viu colorate. Unii şi-au montat adevărate sisteme „car-cinema”, dotate cu camere video instalate în maşină şi LCD-uri. „Loganul poate fi tunat în funcţie de pasiunea şi gusturile fiecăruia. Practic, tuning-ul asta înseamnă, să-ţi modifici după gustul tău maşina. Dacă ne referim la motoare, cel care se pretează cel mai bine modificărilor este cel diesel, indiferent că e de 65/70/85 sau chiar şi cel de 110 CP de pe Duster. Şi asta pentru ca la diesel se poate scoate un plus de 20-25 CP, faţă de benzină, unde ca să scoţi 10-15 CP trebuie să investeşti serios. Eu am mers pe ideea ca tot ce «costomizez» la Logan să fie şi funcţional şi deci util, nu doar de estetică. Faţă de preţul de 9.200 euro, cât a costat varianta Laureate diesel, aş putea spune că au mai «intrat» aproximativ încă 1.000 euro în maşina mea. Alţii au investit mult mai mult”, ne spune braşoveanul Ciprian Aldea, unul din pasionaţii acestei mărci de autom