De 13 ani este director al Teatrului „Al. Davila” din Piteşti, dar fotbalul i-a intrat în sânge de 50.
După terminarea facultăţii, Sevastian Tudor a fost muzeograf la Muzeul Goleşti, iar în 1990 a devenit redactor şef al ziarului „Curierul de Argeş”, publicaţie înfiinţată imediat după Revoluţie. Dar, cum tot cultura i-a plăcut mai mult, în 1991 s-a angajat ca inspector-şef la Inspectoratul pentru Cultură al judeţului Argeş, acolo unde a stat până în 1997 când a devenit director al Teatrului „Al. Davila” din Piteşti.
„Când am venit la teatru, acesta era în căutare de identitate. A fost destul de frumos, ca orice început, pentru că am reuşit să pun la punct baza materială: instalaţia de încălzire, apa, instalaţiile electrice, care erau depăşite moral de zeci de ani. Tot atunci am reuşit să refac Sala Mare, am dat jos tot, inclusiv scaunele, şi am refăcut şi Sala Studio”, îşi aminteşte Sevastian Tudor.
Dar nu numai clădirea în sine a fost amenajată după venirea sa ca director, ci şi partea artistică, angajându-se aici actori, regizori şi scenografi. Cu personal dispus să facă treabă în teatrul de provincie care prindea viaţă, directorului Sevastian i-a fost uşor să se preocupe acum de activitatea artistică.
„Am reluat festivalul de teatru care s-a întrerupt în 1980, transformându-l în Festivalul internaţional al teatrului de studio, ajuns acum la cea dea 14-a ediţie. Am legat prietenii şi colaborări cu diverse teatre din Europa, ajungând să participăm şi noi la festivaluri din Serbia, Bulgaria, Grecia, Macedonia, Franţa, Spania, Suedia, Danemarca şi Irlanda”, spune directorul.
O amintire plăcută are Sevastian Tudor dintr-o deplasare în Grecia, la Salonic.
„Am jucat acolo pe o scenă în aer liber „O scrisoare pierdută” şi grecii s-au comportat atât de bine! Chiar dacă tot spectacolul era în limba română, deci nu ştiu ce ar fi putut înţele