Un timişorean s-a trezit bun de plată, deoarece angajaţii UPC au încurcat nişte contracte. Sursa: Arhiva EVZ
Pentru că furnizorul de servicii de telecomunicaţii UPC a lansat o promoţie, prin care clienţii care încheie un abonament la serviciile de televiziune digitală, timişoreanul Corneliu Armeanu a decis în luna noiembrie să migreze către pachetul promoţional de servicii.
Numai că angajaţii UPC nu i-au dat să semneze documentul potrivit. Fiind deja clientul UPC, bărbatul ar fi trebui să primească un alt act adiţional şi nu pe cel destinat noilor clienţi.
Astfel, actul adiţional semnat de clientul UPC prevede că acesta beneficiază de servicii în condiţiile unei oferte speciale, în cadrul căreia se aplică o reducere de 100% tarifului de instalare, în cuantum de 40 lei. De asemenea, „clientul beneficiază de o reducere de 100% aplicată abonamentului la serviciile achiziţionate, în primele 3 luni de furnizare a acestora. După expirarea perioadei promoţionale, preţul abonamentului devine cel standard, conform actului adiţional”, se precizează în document.
Însă, timişoreanului ar fi trebuit să i se înmâneze un alt act, care să stipuleze că poate beneficia de gratuitate la instalare, însă reducerea de 100% se aplică doar serviciilor nou-achiziţionate, timp de trei luni.
Sarcasmul angajaţilor, pe nervii clienţilor
După ce a primit factura, prin care era anunţat că avea de plătit servicii care, conform contractului, erau gratuite, clientul UPC s-a adresat unui angajat al companiei, pentru a remedia situaţia.
„Un angajat de la serviciul de relaţii cu clienţii mi s-a spus că nu înţeleg oferta la care de bunăvoie şi nesilit de nimeni am aderat, un alt fel de a spune că nu am capacitatea de a pricepe o strategie de marketing. Or, din câte ştiu eu, un angajat de la relaţii cu clienţii ar tebu