Fie că vorbim de drumurile din interiorul localităților, fie de arterele naționale care tranzitează județul, circulația s-a desfășurat cu dificultate, în condiții de iarnă. Ninsoarea abundentă și viscolul au îngreunat și intervenția utilajelor de deszăpezire în Ploieşti, precum şi în celelalte zone.
Dacă în județ, pentru a curăța carosabilul au fost închise, temporar, anumite artere cum ar fi DN1D (care face legătura între județele Prahova și Ialomița), dar și mai multe drumuri județene, în municipiu intervenția angajaților de la deszăpezire a fost îngreunată de traficul intens, precum și de unele mașini parcate aiurea.
Au fost anumite artere, pe care echipajele firmei Rosal, societatea care se ocupă de deszăpezire în Ploiești, nu au putut pătrunde. „Este o problemă veche, de care noi ne lovim de fiecare dată când ninge. În momentul în care au fost proiectate străzile, nimeni nu a luat în calcul că numărul mașinilor va crește atât de mult. Unele drumuri sunt înguste, autoturismele sunt lăsate pe ambele benzi, iar acolo este imposibil de acționat. Este drept că sunt și situații în care mașinile sunt parcate aiurea, îngreunându-le angajaților noștri activitatea", ne-a declarat Mirela Limboșeanu, directorul Rosal, sucursala Ploiești.
Misiune imposibilă
Cartiere precum Enăchiță Văcărescu, Malu Roșu, 9 Mai, unele artere din zona Vest sunt printre cele mai dificil de curățat de zăpadă, după cum susține Gheorghe Manea, angajat al operatorului de salubritate. De patru ani, de când manevrează unul dintre utilajele de deszăpezire, bărbatul susține că de la iarnă la iarnă numărul arterelor pe care este din ce în ce mai greu de acționat se înmulțesc. „Mașinile s-au înmulțit, locurile de parcare sunt aceleași, străzile sunt înguste, iar în astfel de situații, unde vedem că nu se poate acționa în siguranță nu intrăm. Acolo unde nu există loc suficient pen