Romeo Boţocan (51 de ani), unul dintre cei mai cunoscuţi executivi români din industria construcţiilor, care a condus subsidiara locală a constructorului german Max Boegl încă de la intrarea acestuia pe piaţa locală, în 2001, a părăsit în luna iulie funcţia de conducere din cadrul companiei, însă se va ocupa în continuare de proiectul pe care nemţii îl au la Tulcea pentru construirea unui parc eolian.
„Am renunţat la conducerea Max Boegl România din motive personale, de comun acord cu grupul. Am rămas însă în continuare administrator al companiei care dezvoltă parcul eolian în care Max Boegl este acţionar“, a spus Boţocan. Poziţia pe care executivul român a ocupat-o până în iulie a rămas momentan vacantă, potrivit executivului român.
Max Boegl este unul dintre cei mai mari jucători străini de pe piaţa locală a construcţiilor, realizând de-a lungul timpului proiecte de anvergură, de zeci sau sute de milioane de euro, precum stadionul Naţional Arena din Capitală sau autostrada Cernavodă-Medgidia-Constanţa. În prezent, unul dintre cele mai importante proiecte pentru care lucrează Max Boegl este construirea staţiei şi depoului Valea Ialomiţiei, care fac parte din magistrala 5 de metrou din cartierul bucureştean Drumul Taberei. Contractul are o valoare de circa 56 de milioane de euro. Continuarea pe ZFCorporate
Romeo Boţocan (51 de ani), unul dintre cei mai cunoscuţi executivi români din industria construcţiilor, care a condus subsidiara locală a constructorului german Max Boegl încă de la intrarea acestuia pe piaţa locală, în 2001, a părăsit în luna iulie funcţia de conducere din cadrul companiei, însă se va ocupa în continuare de proiectul pe care nemţii îl au la Tulcea pentru construirea unui parc eolian.
„Am renunţat la conducerea Max Boegl România din motive personale, de comun acord cu grupul. Am rămas însă în continuare admi