Dezvoltatorii centrului comercial Grand Arena din sudul Bucureştiului au "răspuns" competiţiei venite din partea mallului Sun Plaza din apropiere prin amenajarea unor spaţii de joacă noi pentru copii, deschiderea unui centru de piese şi service pentru maşini Norauto, iar în 7 decembrie este programată inaugurarea celui de-al doilea magazin de articole sportive Decathlon din Bucureşti.
Zona de sud a Capitalei, în jurul cartierului Berceni, este cea mai competitivă în ceea ce priveşte centrele comerciale. După City Mall şi parcul comercial Vitantis, în 2009 a fost inaugurat şi proiectul Grand Arena, iar în luna februarie a acestui an EMCT şi Sparkassen au inaugurat mallul Sun Plaza, cel mai mare din zonă şi văzut de consultanţi drept proiectul dominant din sudul Capitalei.
Cu toate acestea, francezii care controlează Grand Arena au găsit în continuare resurse pentru a atrage noi chiriaşi în cadrul proiectului - Norauto şi Decathlon fiind de asemenea două branduri franţuzeşti, aflate în plin proces de expansiune pe piaţa locală.
"Este neobişnuit pentru noi să deschidem în interiorul unui mall, dar sunt sigur că vom avea vânzări bune, cel puţin pe partea de anvelope", au spus reprezentanţii Norauto, care au deschis vineri cel de-al treilea centru din Bucureşti, după cele din parcarea hipermarketului Carrefour din Militari şi centrul comercial Iris din Titan.
Vineri dimineaţa, la ora deschiderii, primii curioşi păşeau în centrul Norauto, "atraşi" poate şi de mirosul de anvelope care se simţea pe aleile Grand Arena, unde se află, potrivit informaţiilor existente, primul centru auto în interiorul unui mall.
Norauto a închiriat un spaţiu de circa 350 de metri pătraţi la parterul proiectului şi are un alt spaţiu exterior, cu o suprafaţă egală, pentru activităţile de service. Pe de altă parte, la începutul anului în Grand Arena nu mai era n