Vânzările magazinelor Domo au atins patru milioane de euro până la ora 12:00, cu ocazia campaniei de Black Friday, potrivit unui comunicat de presă.
"Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările până la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionând peste 6.000 de televizoare", anunţă compania.
Categoria electrocasnicelor mari şi mici a depăşit 10.000 de bucăţi vândute până la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de maşini de spălat, peste 1.500 de aparate frigorifice şi peste 3.000 de aspiratoare.
Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se află în topul vânzărilor, fiind şi produsele cele mai dorite de către consumatori de Black Friday. Peste 3.500 de tablete au fost vândute în magazine până la ora 12.00.
F.A. Vânzările magazinelor Domo au atins patru milioane de euro până la ora 12:00, cu ocazia campaniei de Black Friday, potrivit unui comunicat de presă.
"Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările până la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionând peste 6.000 de televizoare", anunţă compania.
Categoria electrocasnicelor mari şi mici a depăşit 10.000 de bucăţi vândute până la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de maşini de spălat, peste 1.500 de aparate frigorifice şi peste 3.000 de aspiratoare.
Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se află în topul vânzărilor, fiind şi produsele cele mai dorite de către consumatori de Black Friday. Peste 3.500 de tablete au fost vândute în magazine până la ora 12.00.
F.A.