Magazinele online reprezinta una din cele mai intalnite idei de start-up in afaceri, investitiile fiind variabile in functie de obiectul de activitate, produsele si serviciile oferite, astfel incat pot incepe de la cateva sute de euro si pot ajunge chiar la zeci de mii de euro.
Hamacuri.ro este o astfel de afacere: un magazin online specializat in vanzarea de hamacuri, cu livrare in intreaga tara. Site-ul a fost lansat recent in luna august si ofera diverse tipuri de hamacuri potrivite fiecarui potential client: de la hamacuri clasice, cu baston sau hamacuri-scaune pentru adulti, copii si chiar bebelusi, la hamacuri pentru piscina si plaja. Se pot comanda si suporturi si diverse accesorii utile pentru montare. Preturile variaza intre 99 si 780 de lei, suporturile ajungand si pana la 1.000 de lei.
„Romanii apreciaza originalitatea, utilul si agreabilul. Hamacul raspunde minunat acestor caracteristici si este, printre altele, ceea ce ne-a motivat sa lansam acest proiect unic pentru Romania”, ne-a spus Tarik Bouali, general manager al eButiks dotro, companie care administreaza site-urile hamacuri.ro si cafele.ro.
Desi comertul online nu este inca foarte bine dezvoltat in Romania, Bouali ramane optimist in privinta interesului si puterii de cumparare a romanilor. „Romanii sunt foarte deschisi la ceea ce este modern si se adapteaza rapid la schimbari. Nu ne ramane decat sa ne referim numarului de utilizatori de Internet”, afirma Bouali.
Investitia initiala in afacerea hamacuri.ro s-a ridicat la aproximativ 20.000 de euro, incluzand consultanta, marketing-ul, stocul de marfuri si demersul comercial propriu-zis. Un sfert din aceasta suma s-a alocat promovarii magazinului virtual. In prezent, exista sase persoane care se ocupa de bunul mers al afacerii, trei dintre acestea fiind localizate in cele mai mari orase din tara, pentru a prospecta noii cli