Grupul PRO TV, liderul pietei locale de televiziune, a lansat o oferta de vanzare de spatiu publicitar la un pret de trei ori mai mic fata de nivelul standard prin care vrea sa-si fidelizeze si recompenseze clientii care au cumparat si consumat spatiu publicitar prin incheierea unor contracte ferme la inceputul anului.
Incepand cu 1 mai, clientii grupului PRO TV (canalele Pro Tv, Acasa, Pro Cinema, Pro Tv International, Sport.ro, MTV Romania) pot cumpara spatiu publicitar la un pret de 100 de euro GRP-ul (puncte de audienta) pe canalul Pro Tv si cu 50 de euro pe postul Acasa. Un punct de audienta inseamna 100.000 de telespectatori pe all day si 50.000 de telespectatori targetul principal al Pro Tv-ului.
Programul numit "Advertiser stimulus package" se aplica numai pe componenta de buget suplimentara contractului deja negociat la inceputul anului. Asa cum este explicat si in oferta, anul este impartit in trei parti: P1 (ian.-apr.), P2 (mai-august) si P3 (sept.-dec.). Astfel, clientii care in perioada P1 au consumat publicitate la statiile grupului PRO, conform contractului si preturilor pe care le-au negociat la inceputul anului, pot cumpara GRP-uri in perioada mai-august la un cost de 100 de euro pentru Pro Tv si 50 de euro pentru Acasa. Fiecare client poate cumpara in aceasta perioada un numar de GRP-uri egal cu 50% din numarul de puncte de rating achizitionate in primele patru luni. La fel se aplica si pentru perioada a treia a anului. Cei care consuma 1.000 de GRP-uri la cost regular in P2, pot consuma la pretul din oferta speciala in P3 500 de GRP-uri.
"Pachetul pe care l-am propus pe piata este valabil pentru componenta de bani suplimentara, conditia fiind ca toti clientii nostri sa semneze contractele de publicitate pana la 30 aprilie. Spoturile care beneficiaza de aceasta oferta vor fi programate in limita spatiului disponibil, tinandu