Ion Leonte • Din cauza ca sta la parterul unui bloc de 10 etaje, presedintele unei asociatii din cartierul Mircea cel Batran nu este afectat de faptul ca liftul este defect • Nici responsabilii cu service-ul, angajatii Moldo Lift SRL, nu s-au spetit sa intervina in timp util, deoarece de-abia marti au luat motorul liftului pentru a-l repara • "Intrebarea mea este: dupa 6 zile, care este totusi situatia la acest moment? Pot sa inteleg ca este o problema mai grava si ca necesita timp, pot sa inteleg ca din cauza sarbatorii nu s-a lucrat cateva zile, insa nu pot sa inteleg de ce nu sunt informati locatarii acestui imobil despre cum sta situatia? De ce nu s-a pus un afis la vedere, ca sa stie si locatarii cat timp vor urca pe scari cu copiii in brate, cu batrani chinuiti, cu cumparaturile sau cu sarcina de 8 luni pana la etajul opt, noua sau zece?", se arata in sesizarea facuta de un locatar
Chiar inainte de Paste, un bloc de 10 etaje a ramas fara lift. Este vorba despre blocul N4, scara B, din cartierul Mircea cel Batran numarul 16. Liftul s-a defectat pe data de 15 aprilie. Numai ca interventia firmei Moldo Lift SRL, care se ocupa de asigurarea service-ului, s-a lasat mult timp asteptata, locatarii fiind nevoiti sa gafaie zilnic pe scarile imobilului. Liftul s-a defectat dupa ce motorul acestuia s-a ars. In aceste conditii, unul dintre locatari a atras atentia ca presedintele asociatiei administrate de TermoService SA nu a afisat un anunt care sa specifice exact perioada in care liftul nu va mai functiona. "Asa cum a fost afisat pe usa liftului in primele zile, cauza este motorul ars. Din cate inteleg, in astfel de situatii se sesizeaza firma care asigura service-ul si se remediaza problema. Intrebarea mea este: dupa 6 zile, care este totusi situatia la acest moment? Pot sa inteleg ca este o problema mai grava si ca necesita timp, pot sa inteleg ca