Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat luni dupa reuniunea Consiliul Consultativ al Turismului ca bugetul de promovare este de 10 milioane de euro, aproape toti banii fiind angajati in momentul de fata in licitatii si promovarea prin intermediul mass-mediei. "Mi-e greu sa spun efectiv cat s-a cheltuit pentru ca toti banii sunt angajati in acest moment pe achizitiile publice".
Reprezentantii agentiilor de turism au declarat recent ca activitatea Elenei Udrea nu este multumitoare pentru ca aceasta lucreaza mai mult la imaginea proprie decat la cea a turismului romanesc.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a cerut luni reunirea de urgenta a Consiliului Consultativ al Turismului (CCT) pentru stabilirea unui punct de vedere comun fata de informatiile aparute in presa privind actiunile de promovare a turismului romanesc si a finantarii proiectelor de investitii in infrastructura turistica ale autoritatilor publice locale.
La sedinta au participat reprezentanti ai Ministerului Turismului, ai organizatiilor patronale si sindicale si ai asociatiilor nationale profesionale ce activeaza in industria turismului.
In cadrul sedintei s-a discutat despre propunerile membrilor CCT pentru elaborarea Legii Turismului. Udrea a declarat ca pana in 22 iulie s-ar putea ajunge la forma finala a legii Turismului. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat luni dupa reuniunea Consiliul Consultativ al Turismului ca bugetul de promovare este de 10 milioane de euro, aproape toti banii fiind angajati in momentul de fata in licitatii si promovarea prin intermediul mass-mediei. "Mi-e greu sa spun efectiv cat s-a cheltuit pentru ca toti banii sunt angajati in acest moment pe achizitiile publice".
Reprezentantii agentiilor de turism au declarat recent ca activitatea Elenei Udrea nu este multumitoare pentru ca aceasta lucreaza mai mult