„Adevărul“ a testat cea mai nouă versiune a Chevrolet Captiva. SUV-ul produs de grupul General Motors vine cu un nou look şi cu un motor mai puternic.
Deşi nu este SUV-ul cu cel mai spectaculos look de pe piaţă, partea din faţă a Captiva reprezintă cel mai favorabil unghi al maşinii. Lookul ameninţător care aminteşte de puternicele pickupuri americane îi va atrage foarte tare pe cei care vor o maşină cu personalitate.
Însă, de la coloana A, designul impunător dispare făcând loc unuia destul de cuminte, care este tulburat doar de bosajele accentuate şi de jantele de aliaj de 19 inchi.
Modelul Chevrolet oferă suficient spaţiu atât în varianta cu cinci locuri, cât şi în cea cu şapte locuri. În varianta de echipare LTZ titan, Captiva oferă tot confortul de care ai nevoie: Cruise control, conectivitate bluetooth, senzori de parcare, scaun pentru şofer reglabil electric şi acoperiş panoramic.
Un SUV spaţios
Finisajele din interior sunt bine îmbinate, plasticele sunt puţin cam tari, dar nu au muchii deranjante. Toate display-urile de informaţii sunt uşor lizibile, iar comenzile sunt destul de ergonomic amplasate. Toate locurile din maşină sunt confortabile, cu suficient spaţiu pentru cap şi pentru picioare.
În interior sunt foarte multe spaţii de stocare, incluzând un compartiment ascuns sub cele două suporturi pentru pahare situate pe consola centrală, între cele două scaune. Noul motor de 2,2 litri turbo diesel care înlocuieşte unitatea mai veche de 2 litri este mai puternic, dar şi mai rafinat.
De asemenea, cei 200 de cmc în plus se vor impozita cu mai mult. La demarare, Captiva se simte că pleacă un pic mai greu, nefiind ajutată de greutatea sa mare. La motor se simte un răspuns uşor întârziat al turbinei, iar transmisia automată are un delay la apăsarea la maximum a pedalei.
După ce aceste momente sunt depăşite, Capt