În anul 2010, Amsterdamul nu mai este capitala europeană a galelor K1. Promotorul Eduard Irimia a dat o lovitură de maestru: a reuşit să aducă la Bucureşti Grand Prix-ul mondial, organizat sub licenţă japoneză.
În urmă cu un an, Forbes România scria în premieră despre fenomenul Local Kombat, o afacere cu venituri de un milion de euro pe an, ajunsă într-un punct crucial. Eduard Irimia (36 de ani), omul din spatele acestui fenomen, îşi propunea atunci, ca în decurs de un an, să reuşească să-i urce în ring pe cei mai bine cotaţi luptători din lume. În caz contrar, risca să îşi îngroape afacerea.
După un an de criză economică, de „meciuri" cu sponsorii care nu îşi mai onorau contractele, de ameninţări din partea luptătorilor care fără primele de joc erau hotărâţi să renunţe, Eduard Irimia nu a renunţat. A organizat gale cu tenacitate atât în România, cât şi în Bosnia, Ungaria, Croaţia şi Cehia. A reuşit să aducă şi luptători cu nume precum Mighty Mo, Doug Viney şi Alexey Ignashov.
Mai mult, acum şi-a văzut visul cu ochii: o gală de talie mondială K1 la Bucureşti. Cum a reuşit? Marketing, mult marketing! Un show de o asemenea anvergură era organizat, în Europa, de japonezii care deţin brandul K1 la Amsterdam. „Vă promit că între 21 şi 23 mai, Bucureştiul va fi Las Vegas", afirmă fără să clipească Eduard Irimia.
S-ar putea să aibă dreptate. Pe 21 mai, capitala României va găzdui unul dintre cele mai prestigioase evenimente din lume în materie de sporturi de contact, K1 World Grand Prix, în care se vor lupta vedete precum Ruslan Karaev, Ray Safo, Remmy Bonjasky şi Bob Sapp. E ca şi cum s-ar juca în Ghencea finala Champions League. Vă daţi seama ce-ar fi în sufletul lui Mircea Sandu, preşedintelui Federaţiei Române de Fotbal? Eduard Irimia i-a luat-o înainte şefului FRF.
Aleargă după sponsori, aparatură de scenă, transport VIP-uri, ţine legătura