Potrivit statisticilor, peste 60% din cei care aleg să-şi schimbe locul de muncă iau această decizie din cauza neînţelegerilor cu colegii sau şefii Disputele la locul de muncă între
Potrivit statisticilor, peste 60% din cei care aleg să-şi schimbe locul de muncă iau această decizie din cauza neînţelegerilor cu colegii sau şefii
Disputele la locul de muncă între angajaţi tind să devină o constantă în interiorul oricărei organizaţii. Fie că este vorba despre o simplă divergenţă de opinie sau un reproş faţă de munca prestată, discuţiile care apar determină o pierdere inutilă de timp, fapt ce se reflectă direct în productivitatea profesională.
"M-am certat cu şeful zilele trecute şi asta îmi afectează serios puterea de concentrare. Motiv pentru care mă gândesc serios să îmi caut de lucru în altă parte". Sunt cuvinte pe care le auzim tot mai des în ultima vreme printre prietenii şi apropiaţii noştri. Iar soluţia nu este deloc una simplă.
40% din timpul petrecut la serviciu se pierde
Specialiştii în resurse umane susţin că acei care ar trebui să se implice în temperarea acestor probleme sunt angajaţii din top-management. Însă ce facem atunci când chiar şefii noştri se află într-un conflict, fie el şi nerostit, cu cineva din companie?
Studiile de specialitate arată că persoanele implicate în conflictele din interiorul unei organizaţii pierd până la 40% din timpul alocat activităţii de la locul de muncă. Deşi cazurile sunt frecvente, companiile care se confruntă cu astfel de situaţii refuză să dea detalii concrete din interior.
Mai mult decât atât, cele mai multe preferă să-şi rezolve problemele "in-house" decât să apeleze la o firmă specializată în medierea conflictelor. "Se poate ajunge ca acei aflaţi în conflict să petreacă în medie mai mult de 40% din timp în discuţii pe tema aceasta. Iar când spun acest lucru, ţin cont de