Guvernul a publicat astazi in Monitorul Oficial (nr. 208 de vineri, 12 aprilie) o Ordonanta de Urgenta care modifica piata de publicitate TV. Toate rebate-urile si bonusurile trebuie sa apara pe factura, iar agentiile de publicitate trebuie sa aiba imputernicire de la posturile de televiziune.
Sunt stabilite conditii noi pentru obtinerea unei licente TV. CNA si publicitarii spun ca nu au existat consultari pe noul text, scrie Hotnews, care analizeaza pe larg textul ordonantei.
Potrivit sursei citate, una dintre prevederile ordonantei aparute vineri seara obliga orice agentie de publicitate sa intermedieze cumpararea de spatiu publicitar pe TV doar daca este imputernicita de postul respectiv de televiziune sa o reprezinte. Practic, OUG-ul scoate rebate-ul (o parte insemnata din venituri agentiilor de publicitate) din bugetul agentiilor si il muta pe relatia directa post de televiziune – client de publicitate, ceea ce inseamna ca, in teorie, vor ramane mai multi bani in contul producatorilor de content, explica jurnalistii de la HotNews.
sursa foto: DeCeNews.ro
Guvernul a publicat astazi in Monitorul Oficial (nr. 208 de vineri, 12 aprilie) o Ordonanta de Urgenta care modifica piata de publicitate TV. Toate rebate-urile si bonusurile trebuie sa apara pe factura, iar agentiile de publicitate trebuie sa aiba imputernicire de la posturile de televiziune.
Sunt stabilite conditii noi pentru obtinerea unei licente TV. CNA si publicitarii spun ca nu au existat consultari pe noul text, scrie Hotnews, care analizeaza pe larg textul ordonantei.
Potrivit sursei citate, una dintre prevederile ordonantei aparute vineri seara obliga orice agentie de publicitate sa intermedieze cumpararea de spatiu publicitar pe TV doar daca este imputernicita de postul respectiv de televiziune sa o reprezinte. Practic, OUG-ul scoate rebate-ul (o parte insemnata din