UNITER-ul de anul acesta a produs reactii diferite. Show-ul a placut, dar a si nemultumit. Sint probleme si cu jurizarea. Au fost totusi doua lucruri cu care toata lumea a fost de acord: 1. A fost o gala in care tinerii au avut un cuvint greu de spus; 2. Partea a doua a spectacolului a cam plictisit.
UNITER-ul de anul acesta a produs reactii diferite. Show-ul a placut, dar a si nemultumit. Sint probleme si cu jurizarea. Au fost totusi doua lucruri cu care toata lumea a fost de acord: 1. A fost o gala in care tinerii au avut un cuvint greu de spus; 2. Partea a doua a spectacolului a cam plictisit. Iata doua opinii, in buna masura diferite, despre cele mai importante premii de teatru din Romania. (Luminita Marcu)
Gala de luni seara, a 12-a in istoria premiilor UNITER, a fost una dintre cele mai reusite. Lumea a fost parca mai relaxata decit in alti ani, cind prezenta premiilor Ministerului Culturii politiza atmosfera. Regia spectacolului in sine a fost ceva mai atent realizata decit altadata, pastrind traditia amfitrionului prezent pe scena mai bine de patru ore, dar cu foarte bune momente de aparenta improvizatie.
Spectatorii s-au bucurat ca niste copii cind pe scena au intrat papusarii Teatrului Tandarica si papusile absolut spectaculoase, cu ocazia premierii lui Cristian Pepino. Cel caruia i-a fost decernat premiul pentru intreaga activitate de spectacol de circ, Costache Cretu, a iscat pur si simplu hohote de ris cu o poveste despre logodnica lui de acum 30 de ani.
Szalma Haijnalka, tinara care a primit distinctia pentru debut, a tinut sa-i multumeasca la fel de tinarului regizor Sorin Militaru, cel care a rezigat si unul dintre spectacolele din care s-a ales cea mai buna actrita in rol principal, Coca Bloos. Tinerii n-au lipsit deci, asa cum n-au lipsit nici teatrele din tara si nici artistii de alte etnii. Premiul pentru scenogra