• Constructorii s-au apucat de decapat Copoul de la jumatatea bulevardului Carol I
Iasul a ajuns orasul in care pietonilor le sunt oferite conditii demne de evul mediu. Gropi, moloz, podete peste santuri, toate par sa se inmulteasca. Nici soferii nu au insa viata mai usoara. Copoul, care a ajuns izolat de restul orasului, prin toate santierele care-l inconjoara, a mai primit ieri o lovitura. Criticat pentru ritmul de melc in care isi desfasoara lucrarile, constructorul Vega93 Galati a mai dat ieri o data cu bata in balta. Cei de la Vega93 au demarat decaparea bulevardului Carol I, pentru a inlocui stratul de uzura. Cu o logica numai de ei inteleasa, dar aprobata de munipalitate, muncitorii au frezat ieri o bucata de bulevard, au inconjurat-o de popici si au lasat-o asa. Lucrarile care ar trebui finalizate pe Copou in luna august ar fi trebuit sa se desfasoare, potrivit viceprimarului Mihai Chirica, inclusiv noaptea. Constructorii au lasat insa ieri portiunea decapata sa se aeriseasca, inca de la orele 16.00. Pe langa ritmul "sustinut" de lucru, greu de inteles este ordinea in care se abordeaza lucrarile. Decaparea facuta ieri pe Copou a vizat tronsonul de la Academie la Universitate, aceasta fiind practic mijlocul distantei pe care ar trebui reabilitat bulevardul.
Colac peste pupaza, in timp ce strada este un calvar pentru soferi, in zona Super Copou au inceput sa se prabuseasca trotuarele. Astfel, in fata Raiffeisen Bank, platforma de beton pe care o folosesc terasele din zona a inceput sa o ia la vale, spre Fundatie, fiind partial rasturnata.
Elena Doamna, teatru de razboi
In timp ce pe Copou soferii trebuie sa schimbe benzile din 50 in 50 de metri si sa faca slalom printre jaloane, pe Elena Doamna, lucrarile incepute ieri la linia de tramvai au blocat pentru o vreme circulatia autobuzelor care urcau din Bucsinesc